درب های ضد سرقت ایرانی

درب های ضد سرقت ایرانی

صنعت درب های ضد سرقت ایرانی با ورود خط تولید های ترکیه ای به ایران در سال ۱۳۸۰ و راه اندازی کارخانه درسام به وقوع پیوست. نظر بر این بود که این خط تولید با سرمایه ی ایرانی و ترک و تحت نظارت افراد ترکیه ای کار خود را در ایران شروع کند و محصولات خود را به بازار صنعت ساختمان ایران تقدیم کند.

در آن ابتدا ایرانیان زیاد در پروسه ی تولید دخالت نداشتند و تمام رویه های درب های ضد سرقت از کشور ترکیه وارد می شد. حتی رنگ های مورد استفاده نیز از کارخانجات تولید رنگ در ترکیه خرید می شد. در این زمان نیز می توان بیان کرد که هنوز این روال ادامه دارد و افراد متخصص ترک جای خود را به متخصصین ایرانی داده اند و درب های ضد سرقت ایرانی با یرآق ترکیه ای در حال تولید است. با توجه به اینکه غرب کشور و استان آذربایجان غربی پذیرای اولین کارخانه تولید درب ضد سرقت ایرانی در کشور ما بود کارخانجات دیگر مانند افرا درب سلماس نیز از در همان شهرک صنعتی سلماس شروع به کار کردند.

درب ضد سرقت ترک

در سالیان اخیر رقابت در بازار تولید درب های ضد سرقت ایرانی بسیار بالا گرفت و کارخانجات زیادی شروع به تولید درب های ضد سرقت ایرانی کردند. هم اکنون می توان گفت بیشتر رقابت مربوط به مدل های متنوع و نوع روکش و رنگ مورد استفاده ی کارخانجات و کیفیت یرآق مصرفی می باشد و این عوامل نقطه ی عطف تمایز کارخانجات ایرانی شده اند. شرکت درسام سالیان زیادی است که خدمات زیادی را در سطح ملی به صنعت گران ساختمان در سطح ملی و صادرات درب های ایرانی به کشور های ایرانی و حوزه خلیج فارس انجام داده است.

به کار گیری نصاب های حرفه ای برای نصب درب های ضد سرقت و کیفیت محصولات و تعامل خوب با خریدار جز نکات کلیدی در پیشرفت روز افزون شرکت درسام بوده است. در این بین تلاش ما این است که بتوانیم با بکارگیری بهترین محصولات و اکسسوری های موجود در بازار نظر مصرف کنند را تامین کنیم. بر این باور هستیم که هر درب ضد سرقتی که در هر جای ایران عزیز نصب می شود نمونه ی کار بسیار خوبی برای شرکت درسام می باشد پس در این میان مشاوره های قسمت فروش به مصرف کنندگان می تواند ما را در جهت نیل به هدفمان یاری بخشد.