درب های ضد سرقت کدامند؟

درب های ضد سرقت کدامند؟

در جواب سوال درب های ضد سرقت کدامند؟ باید بیان کنیم که به درب هایی گفته می شود که دارای قفل های امنیتی محکم می باشند و ساختار درب نیز دارای فلز و یا مواد سخت دیگر می باشند. متاسفانه در بازار بدون استاندارد ایران که بیشتر محصولات دارای استاندارد ایران نمی باشند هر فروشنده ای مبادرت به فروش هر نوع دربی با هر نوع قفلی به عنوان درب ضد سرقت می کنند.

درمواردی دیده شده که درب فقط دارای یک قفل امنیتی می باشند و در این حالت درب را با عنوان درب مستحکم و ضد سرقت بفروش می رسانند. جای سوال وجود دارد از افرادی که با وجود علم به داشتن این موارد چرا از درب هایی استفاده می کنند که هیچ گونه امنیتی را برای آنها به ارمغان نمی آورد. 

در ضد سرقت

در کنار قفل های خوبی که در بازار ایران بخصوص از کشور ترکیه وارد شده است هستند شرکت هایی که از کشور های آلمان و ایتالیا درب های ضد سرقت با کیفیت بالا وارد می کنند. ولی واقعیت این است که حجم محدودی از بازار تمایل به خرید این نوع درب ها دارند. که عامل اصلی عدم استفبال بازار قیمت بالای این محصولات به دلیل پرداخت بالای جابجایی و هزینه های گمرکی می باشد. شاید یک سازنده باید ۳ برابر تا ۱۰ برابر قیمت درب های تولید ایران را برای درب های وارداتی پرداخت کند تا بتواند محصولی نسبتا گران تهیه کند . درب های ضد سرقت کدامند؟

در استحکام داخلی درب نیز فلز کلاف داخلی و ضخامت چهارچوب نقش مهمی ایفا می کند. در این میان باید بیان شود که ضخامت فلز نقش اساسی در وزن نهایی درب ایفا می کند. در حقیقت تولید کنندگان درب های ضد سرقت ملاک سنگینی درب را بسیار مهم می دانند که دقیقا در ارتباط با مقاومت داخلی درب های ضد سرقت می باشد.