نصب در ضد سرقت ترک

نصب در ضد سرقت ترک بر خلاف درب های ضد سرقت ارزان چینی که با پیچ ساده نیز می تواند انجام شود نیاز به اتصال جوشی به فلز قوطی تعبیه شده در دیوار دارد. برای نصب در ضد سرقت ترک با توجه به وزن نسبتا زیادی که دارد باید رگلاژ و شاقول کردن از سه طرف انجام شود.

این شاقول کردن به این دلیل می باشد که در ضد سرقت طی گذشت زمان وزن خود را بتواند تحمل کند. در ضد سرقت ترک بر خلاف درب های ارزان دارای وزن های ۱۴۰ کیلوگرم به بالا می باشد و با توجه به استفاده ی لولاهای بسیار با کیفیت ولی نمی توان تضمین کرد که طی زمان در صورت رگلاژ نبودن درب افتادگی لولا اتفاق نیوفتد.

در ضد سرقت ترک

پر کردن پشت چهارچوب درب ضد سرقت با ملات مناسب باید صورت بگیرد این ملات می تواند سیمان باشد که مقاومت بسیار بالایی دارد. البته باید توجه داشته باشیم که بعضی از شرکت ها برای راحت کردن کار خود از فوم تزریقی پلی اورتان استفاده می کنند که هیچ گونه مقاومتی در برابر ضربات پتک و محکم دزدان ندارد ولی بعضی از افراد تمایل دارند که پشت چهارچوب با فوم پر شود و مشکلات بنایی را نداشته باشند.

در صورت تزریق سیمان پشت چهارچوب در ضد سرقت باید یک روز بعد نصب روکوب انجام شود و این به دلیل انبساط و انقباض حاصل از خشک شدن سیمان می باشد. در جلوی درب نیز پس از نصب روکوب چوبی باید نصب آستانه سنگی توسط یک سنگ بر حرفه ای انجام شود. نصب آستانه یا همان پاشنه سنگی برای مقاومت در ضد سرقت بسیار با اهمیت می باشد.