ابعاد درب ضد سرقت

مشخصات فنی درب ضد سرقت درسام

شرکت درسام دفتر فروش درب ضد سرقت در تهران می باشد. دو نوع ابعاد فریم انتظار در ضد سرقت را برای مشتریان و سازندگان ساختمان در نظر گرفته است. که یکی از آنها ابعاد استاندارد درب ضد سرقت درسام و یکی از آنهای ابعاد غیر استاندارد درب ضد سرقت درسام می باشد.

ابعاد استاندارد درب ضد سرقت درسام

فریم انتظار درب ضد سرقت درسام : عرض ۱۱۱ سانتی متر و ارتفاع ۲۱۲ سانتی متر می باشد. عرض 111 سانتی متر به این منظور می باشد داخل به داخل عرض در قوطی نصب شده در لقاز دیوار باید ۱۱۱ سانتی متر باشد به عبارت دیگر داخل به داخل فریم انتظار می باشد. برای ساب فریم می توان از قوطی ۲۰ در ۳۰ میلی متری و یا ۴۰ در ۸۰ میلی متری استفاده کرد که فلسفه وجود ساب فریم فلزی جوش دادن چهارچوب درب ضد سرقت به قوطی فلزی و رگلاژ درب ضد سرقت درسام می باشد. رگلاژ از ۳ طرف انجام می شود و وجود ساب فریم برای نصب چهارچوب الزامی است. منظور از ارتفاع ۲۱۳ سانتی متر از کف تمام شده تا زیر قوطی بالای درب می باشد.

 

ابعاد غیر استاندارد درب ضد سرقت درسام 

درسام قابلیت تولید درب های ضد سرقت با هر ابعادی را داراست. رویه های وارداتی از کشور ترکیه وارد می شود و استراکچر داخلی در ایران تولید می شود. ساخت استراکچر فلزی این قابلیت را به مشتریان می دهد که از ورق های فلزی با ضخامت بالاتر از درب های وارداتی ترک استفاده شود.

برای ابعاد سفارشی بزرگ : داخل به داخل فریم انتظار فلزی باید ۱۲۱ سانتی متر و ارتفاع از کف تمام شده  تا زیر ساب فریم بالای چهارچوب ۲۱۲ سانتی متر باشد. پس به عبارت دیگر می توان بیان کرد که ابعاد استاندارد درب ضد سرقت درسام با غیر استاندارد ۱۰ سانتی متر متفاوت می باشد. برای محاسبه میزان بازشو درب ضد سرقت درسام می توان عرض داخل فریم انتظار را منحای ۱۴ سانتی متر بکنیم. تا بازشو محاسبه گردد. چپ و راست بودن درب تاثیری بر میزان بازشو درب ندارد. البته استفاده یا عدم استفاده از روکوب به میزان تقریبی ۲ سانتی متر از بازشو درب را کاهش می دهد.

ساختار چهارچوب و متریال مورد استفاده در درب ضد سرقت درسام

چهارچوب فلزی از جنس آلیاژ فلز با ضخامت ۲ میلی متر می باشد. رنگ پودری الکترواستاتیک برای پوشش سطحی مورد استفاده قرار می گیرد. چهارچوب به دو نوع ساده و کشویی می باشد و چهارچوب ساده برای لقازهای دیوار دارای عرض ۱۵ سانتی متر می باشد. چهارچوب فلزی کشویی برای لقاز های با ابعاد بزرگتر و یا کوچکتر از ۱۵ سانتی متر می باشد. داخل لنگه درب ضد سرقت درسام از فلز با ضخامت یک و در درب های سفارشی ۲ میل استفاده شده است.

برای چهارچوبهای فلزی کشویی می توان روکوب را بعد از نصب اندازه گیری کرد تا کیفیت نصب روکوب بالاتری داشته باشیم. در لایه های فلزی داخلی در ضد سرقت از پلاستوفوم به عنوان عایق صوتی و حرارتی استفاده شده است. یکی از مشکلاتی که درب های ضد سرقت به دلیل ساختار فلزی خود دارند انتقال صوت و حرارت می باشد که با قرار دادن یونولیت مقداری این مشکل برطرف می شود. رویه درب از جنس MDF روکش چوب و PVC می باشد که با توجه به نظر مشتری نوع رویه انتخاب می شود.